מצטרפים לחבר מועדון שלנו ונהנים מהטבות בלעדיות.

חיפוש

הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: נטלי היימן
טלפון: ⁦+972 50-391-4883⁩
אימייל: [email protected]
כתובת למשלוח דואר: מושב חוסן 55 בגליל המערבי

פרסום הסדרי נגישות בחברה (בהתאם לארגון, אופיו ושרותיו)

פרסום הסדרי הנגישות של הארגון. יש לעדכן אותם מעת לעת בהתאם לשינויי הנגישות שבוצעו בחברה/בעסק בפועל.

  • פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:
  • חניות נכים – חניה מול החנות הפיזית במושב
  • דרכי גישה – חוסן 55
  • כניסות – כניסה רחבה עם שתי דלתות נפתחות
  • אזורי המתנה – אין
  • דלפק כניסה / שירות / מודיעין – אין
  • שירותי נכים – אין
  • מעליות – אין
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – רק באתר ולא בחנות הפיזית
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה  –  רק באתר ולא בחנות הפיזית
  • דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, שירותי דת וכד`) – אין
  • נגישות המוקד הטלפוני – אין
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms, צ`אט..) – מייל, וואטסאפ ומסרונים
  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – אין
  • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים – אין
  • נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד. – אין
  • נגישות אירועים / כנסים – אין
NEWSLETTER

הצטרפו אל רשימת הדיוור שלנו והיו הראשונים לקבל עדכון על מבצעים ופריטים וקולקציות חדשות באתר!

התחל שיחה
שמעתי שיש לכם שאלה..?
אנחנו כאן לעזרה אונליין
היי :)
נשמח לשמוע מה בא לך לשדרג ולעזור :)